A gép külföldön üzemeltetésben volt, ezeknek a kaszniknak elég egy-két jól irányzott rúgás,
máris nyílik az éle.
A tulaj ideiglenesen összegányolta egy szögvassal,
különösebb logika nélkül tolta bele a szögeket, csavarokat, ahogy a kezébe esett.
Régi, "féligmenetes-laposcsavarhúzós" facsavar, krómozottfejű lemezcsavar, bognárfejű és rövid kárpitos szög....
Pár homályos mobilkép:
A kaszni alja a nedvességtől és a transzformátor súlyától púpos lett,
a hangszóró nyílás körül több átmenő csavar furata megmaradt.
A sarokvas alatti szögek-csavarok kiszedése után kinyílt a kaszni:
Ha már így nekiugrottunk, leszedtem a felső deszkát is.
Valaki már itt is mókolt, szórta bele a szögeket:
Valaki már itt is mókolt, szórta bele a szögeket:
Mivel megérkezett az új alja, folytatódott a szétszedés.
Húsvét vasárnap hangszóró-nyílás farigcsálás...
Húsvét vasárnap hangszóró-nyílás farigcsálás...
A 12-es rétegeltlemez kb. másfélszer erősebb, mint a 13-as farost.
Ráadásul sör- kóla- és vízállóbb...
Ráadásul sör- kóla- és vízállóbb...
Az első rétegelt lemezbe beszórt csavaroktól és szögektől olyan lett a front lemez, mint a saláta...
Először ezt kellet gatyába rázni.
Először ezt kellet gatyába rázni.